Home | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

Suport

Senin, 31 Januari 2011

tag lg...dr cik dobi

/ On : 05.59/ Thank you for visiting my small blog here. If you wanted to discuss or have the question around this article, please contact me e-mail at herdiansyah hamzah@yahoo.com.
salam..
nah...b4 aku p beradu...
aku BW..nmpak lak nma aku kna tag ole c budak kcik ne..
so..
aku mo kc stel dulu ne...
meh2..:)




bismillah..
bha.. jan la bha krg wat muka mekong lau bca entri ne..hehe..:P


1)Nama penuh dan maksud disebalik nama korang?
siti noratiqah binti masron = siti = nenekku, nor/nur= cahaya, atiqah = yg tpilh..
upz..tpilh ker...SGT TERPILIH...koz...aku la yg kuar dr rahim mum aku..;)
luv u mum!


2)Cita-cita nak jadi apa?
dlu cgu...now..law ada klyakan, rzeki..nk jd akautan..leh dpt duit lbih tlg my famly.gpun sjk amik sub acc..mmg mnat da bralih:P


3)Korang rasa diri korang matang tak?
insyaAllah....dlm proses ke arah itu...
umo da 20...x mtg apanya..huwaarghh..


4)Free time korang buat apa?
masak. I LIKE!


5)Tempat lepak favourite korang kat mana?
teluk villa!tgk sunset........huu..lyn blues..ahaha:P


6)Apa yang korang nak sangat sekarang ni?
smuanya kmbali spt dlu...
i miss him so much...
miss our moment 2gtr:(


7)Lelaki/perempuan pilihan korang mestilah...
hooooitz...lelaki arr..pelik la soklan neh..


8)Dah berpunya?siapa?
not stated>mystery<


9)Kalau orang cakap korang ni mat/minah jiwang,apa korang rasa?
ada aku kesahh....suma pun ada bnda 2 kt dr drg....keras konon..padhl...




10)Korang marah tak kalau orang ambik tahu/busy body pasal hal dalam kain korang?
x kesah....jan lak lebey2 dah!yg 2 bikin i geram thp maX...


11)Korang suka bergaya/make up tak?
i dress simple jak...segan mo lawa2...law kpla otak ZERO!
yg pnting....kemas.


12)Fesyen/jenama pilihan?
arrr.....aku men bantai jak...aku bli brg pun ilt kmampuan..
mean....xda jenama yg spesifik...o...lgsung xda jnama...??
ahaha..
mna2 jak..


13)Kalau korang ditakdirkan tak dilahirkan di negeri kelahiran korang sekarang nie,agak-agak negeri mana korang nak dilahirkan?
urm....xpnah aku tpikir bnda ne...
ahah....aku plih brunei kot.sbb aku ska slang brunei...:)
ala...mna2 jak,1 malaysia!


14)Antara banyak-banyak tempat percutian,mana yang paling best?
..................PANORAMA RESORT,KUNDASANG,SABAH.~~~~
wuuuu...
ada berani???serammmmm....


15)Antara lelaki dan perempuan,mana yang lagi hebat bab masak memasak?sebab?
sama jak....pompuan dea alert kbrsihan...laki ne...men bantai jak..
pa2 pun,stil mantap!


16)Favourite food korang apa eh?
soto daging.buger daging!


17)Apa pendapat korang tentang orang yang kurang mahir berbahasa inggeris?korang fasih?
ouh...anda kena bljar bek BI..cuz..bhsa ne pnting,
jan perlekeh bab2 bhsa....
aku..???skit2 ble arr...muet pun ckup mkn jerk..


18)Bila mat motor/mat rempit buat bising apa korang rasa?
aku akn ckp "bravo!mmg motor ko pling laju kt jln ne...!n ktrng ne mmg d lahirkan tuk dgr kbisingan melampau ituuuuuu..!'


19)Kenapa korang jadi blogger?
c cik dobiey yg pngaruh aku...
law dlm krngn ini d pgil....."PENGARUH RAKAN SEBAYA"
miahahaha....:)p


20)Apa pendapat korang tentang orang yang tag korang ni?
tero math!
ahaha


Siapa yang korang nak tag lagi?pilih enam orang je.
sepa2 la yg sudi......

0 komentar:

Posting Komentar

favorite sexxi celebrity

Get paid To Promote at any Location

News Trends