Home | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

Suport

Kamis, 31 Maret 2011

very the....

/ On : 00.42/ Thank you for visiting my small blog here. If you wanted to discuss or have the question around this article, please contact me e-mail at herdiansyah hamzah@yahoo.com.
assalamualikom~
nah2..da jwp ka slm aku 2..???xjwp dusa..
aiseseh...
ok..mmandangkan aku cuti ary ne..aku mo update skit d blog daif aku ne..
uhuh....:(
urm...skr da msuk bln 4..meaning,ada tggl 2 blan ag aku ikut klas mjhit 2..
wuu....+ yes!
ahaha...cuz,ble sua aku sng lenang d uma...
kci gumuk badan..:D
pa ba aku ckp ne...????haih!
urm..dlm 3 bln ne..aku da bjya siapkan....

1. baju kurung asli.
2. baju kurung moden(cstmer pnya)
3. blaus.
4.baju kuruung moden (mine ok:)
.....
otw....baju kebaya n slek..
next pnya krja yg aku pyah skit ne,..
wuuu...baju kebayaa.....???mak aih!mana aku pnah pkai..
plan mo sukat bdan adikku jak..dia ska 2 pkai kbaya...
ahhaha...!!bule la ba kan siguuuuu...:P
....
plan pas abis krsus fther stdy la...
insyaAllah if ada rzeki aku nk gak mrasa jejak kaki kt uni 2....
wuu...
jeles gak kan kwn2 matrix da msuk sem 2...
aku lugai2 d uma...:(
UMS pun kira ok da 2...syukur sgt da..
but lau misalnya rzeki aku tuk smbung stdy lum ada....
aku da plan...
mau wat bisnes....tlg family la...
1day t..msti ada pluang gak 2 tuk aku smbung stdy..
insyaAllah....
haaa....bisnes pa....??
mcm2 dlm pala otak aku....hiiii...
tawakal jak la....:)


::::maaf pada sepa2 yg kecik aty ngn aku..#trouble.

0 komentar:

Posting Komentar

favorite sexxi celebrity

Get paid To Promote at any Location

News Trends